Preskoči na glavni sadržaj

NEWIN #2


Malo kasnim s ovim postom pošto je već i prva runda kolokvija pri kraju, ali ipak. Povratak  u Rijeku nakon dugog toplog ljeta značilo je da treba obnoviti studentski kozmetički kutak. Kako sam došla ovdje samo s najnužnijim odmah sam se zaputila u shopping. Ako vas zanima što sam sve kupila, nastavite čitati.
Prva stvar koju sam pojurila kupiti je micelarna otopina jer, jednostavno rečeno, ne mogu zamisliti dan bez nje. Kao što sam u prethodnom postu navela, uvijek sam bila vjerna onoj Garnierovoj. Ovog puta odlučila sam šansu dati Byphasse micelarnoj koja je relativno nova na našem tržištu, ali beauty blogerice su je toliko nahvalile da jednostavno nisam mogla odoljeti. Uz to, još sam imala i popust u DMu i nabavila sam je za 28, a ne za redovnih 40 kuna. Za sada mogu reći da nije bilo nekakvih problema s obzirom na promjenu, a detaljniju recenziju možete očekivati uskoro.


Nikad nisam bila neki fan gelova ili bilo kakvih drugih sredstava za umivanje nakon što sam skinula šminku micelarnom jer nisam vidjela potrebu za tim. Ali ljudi se mijenjaju pa sam odlučila umivanje gelom uvesti u svoju jutarnju i večernju rutinu. Odabrala sam Balein gel s vitaminima i mirisom grejpa. Moram priznati da se vidi razlika kada koristim gel za umivanje u odnosu na prije i samo još mogu dodati  da je faza nekorištenja gelova za umivanje lica gotova. :D Cijena mu je 20- ak kuna u DM-u.


Uz gel sam odlučila uzeti i nekakvu spužvicu za lakše umivanje jer sam se preko ljeta tako naučila doma. Ali umjesto spužvice uzela sam LOOK by BIPA četkicu za čišćenje lica. O njoj sam čitala već na drugim blogovima. Prednost pred spužvicom dobila je čisto zato jer ju je  lakše održavati čistom i kada ju opereš sigurna si da si sve oprala sa nje jer u spužvici ipak ostane nešto sredstva. Odlično radi posao i ne zapjeni proizvod kao spužvica, ali efekt nakon korištenja je isti. Cijena joj je 14,90kn u svim Bipinim prodavaonicama.



U Bipi sam uzela i preslatku rašpicu za nokte koju možete vidjeti na prvoj slici. Mislim da ne moram posebno pričati o trenucima kada je ona jedini spas. :) Cijena joj je 15-ak kuna.

Evo, konačno i nešto dekorativne kozmetike. Moram priznati da sam već i sama sebi dosadna s preparativom. Pokrenula sam ovaj blog s namjerom da pišem, u prvom redu, o dekorativnoj kozmetici i odlučila sam idućih nekoliko postova posvetiti tome. Za početak, u ovom postu ću vam predstaviti novosti koje su mi bile nužne u dekorativi.

U svim svojim paletama došla sam do dna i potrošila sve bazne mat nijanse i već neko vrijeme sam tragala za savršenom baznom nijansom. Nakon dugo testiranja uzoraka po DM-u, Bipi i Mȕlleru odlučila sam se za Wet 'n' wild mono sjenilo u nijansi Brulee/ Créme bûlée. Radi se o odlično pigmentiranoj kremastoj nijansi koja odlično služi svrsi. Ja sa je kupila u DM-u za 20-ak kuna, ne sjećam se točne cijene.



I za kraj, uzela sam i novu maskaru. Po prvi puta sam uzela Maybellineovu maskaru. Inače koristim L'orelaovu Miss Manga, ali kako sam imala popus u DM-u na Maybelline odlučila sam se za The COLOSSAL VOLUM  EXPRESS Smoky eyes. Još sam u isprobavanju tako da nemam neke posebne dojmove za iznijeti. Ne znam koja je redovna cijena maskare, ali ja sam je platila 40-ak kuna.



To bi bilo sve od mene za danas. Do čitanja. 
Patricia

Da li vam se sviđa ili koristite neki od proizvoda? Koji tip članaka vam se najviše sviđa? 

Primjedbe

  1. Ovo wet n wild sjenilo mi se jako dopada, bacit ću oko drugi put :)
    A što se tiče maskara, Maybellinke su mi favorit, ova smoky je bila oke, ali ne bolja od originalne collosalke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ovo sjenilo najpigmentiranije od svih drogerijskih, stvarno sam bila oduševljena kad sam swatchala na ruci :)
      Maskara mi je ok, ali mislim da ću se ipak vratiti Miss Manga nakon što ovu potrošim.

      Izbriši
  2. gdje ima tih WnW mono sjenila? ja ih nigdje ne mogu naći :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najsigurnije mjesto za naći sve wet 'n' wild proizvode su Accessoires dućani. Accessoires je njihov glavni dobavljač. U DM-u ćeš uvijek naći samo dio asortimana, a u Accessoiresu ćeš naći sve :)

      Izbriši
  3. Preporučila bih i od Byphasse tonik za lice bez alkohola,odličan je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam o njemu nakon što sam nabavila micelarnu. Sigurno ću ga uvrstiti u neku od idućih kupovina. Hvala na preporuci :)

      Izbriši
  4. Maybelline maskaru obozavam! Ali obozavam! :) <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.