Preskoči na glavni sadržaj

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 



Danas vam donosim recenziju mog najvećeg otkrića ove godine, ESI Aloe vera gela.

Aloe vera je biljka iz porodice Aloe koja raste u tropskom području i uzgaja se uglavnom u poljoprivredne i medicinske svrhe. Iako je se može naći u mnogim proizvodima, uključujući pića, losione za kožu ili masti, postoji vrlo malo znanstvenih dokaza o njenoj učinkovitosti. No ipak je odobrena i koristi se u medicinske svrhe.


Moj prvi susret s Aloe vera gelom bio je na moru prošlog ljeta. Bila sam izgorjela na suncu i to nije bilo najugodnije za gledati pa sam odlučila na preporuku uzeti Aloe vera gel. Moram priznati da se od tog trena ne rastajemo i još uvijek postoje trenuci kada me učinkovitost tog gela iznenadi.


Radi se o prozirnom gelu, specifičnog mirisa koji se ne zadržava dugo. Sama tekstura gela je vrlo gusta i dovoljno vam je vrlo malo za prekrivanje. Kada stavite gel na kožu imat ćete dojam kao da ste stavili neki hladni oblog na kožu i osjećat ćete hlađenje. Gel je na vodenoj bazi, što znači da se neće upijati u kožu nego će se samo osušiti na površini kože. To će nekima možda smetati, ali meni je osobno svejedno jer ću taj gel ionako u nekom trenutku isprati s kože.


Na kutiji pakiranja Aloe vea gela nalaze se preporuke u koje svrhe ga je najbolje koristiti. Navodi se kako je dobar za njegu kose i vlasišta, njegu osjetljive kože, kože koja je bila izložena suncu, nakon depilacije, kod žuljeva i manjih ogrebotina. Već sam navela da sam je koristila nakon izloženosti suncu i odlično je služila svrsi. Isto tako stavila sam gel i na vlasište. Moje vlasište je cijela jedna priča za sebe jer osim crvenila na vlasištu borila sam se i sa viškom sebuma. Mjesec dana, večer prije nego bi prala kosu stavila bi gel na tjeme i pustila ga preko noći da djeluje. Ujutro sam nakon pranja imala vlasište koje nije crveno, koje nije vruće na dodir, a produžilo se i vrijeme između pranja. Sada stavim gel samo povremeno jer se situacija sredila. Još jedna situacija u kojoj sam koristila gel jesu žuljevi. Znate onaj osjećaj kada kupite predivne, fenomenalne nove cipele za jesen i jedva čekate da ih prošećete gradom cijeli dan. Hm, da. Svi znamo taj osjećaj, ali uz njega će se najčešće vezati i prilagođavanje stopala na novu cipelu što će u većini slučajeva dovesti do žuljeva. Stavila sam Aloe vera gel na žulj i nakon 6 sati žulj je splasnuo i drugi dan sam najnormalnije imala ponovno te cipele.


Ranije sam navela kako još uvijek ne postoji puno znanstvenih dokaza učinkovitosti Aloe vere, ali ja ću vam je preporučiti bez obzira na to. Gel je odličan i preporučam da ga svakako imate u kućnoj ljekarni. 

Gel dolazi u pakiranju u obliku tube od 100 ml i 200 ml, po cijeni od 42, odnosno 62 kn. Možete ga naći u svim lijekarnama i većim drogerijama.

Čitamo se u srijedu.
XO XO, Patricia

Jeste li se već susrele s Aloe vera gelom? 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.