Preskoči na glavni sadržaj

Božićna Wish lista


Imala sam u planu ovaj tjedan pisati o maskari, ali slike su ispale loše. Treba ponoviti slikanje pa će to pričekati nekoliko dana da dođem kući do dobrog fotića i dobrog osvjetljenja.  Zbog toga vam danas donosim jedan kraći post. Radi se o Božićno/ Novogodišnjoj wish listi , pa ako vam se sviđa ova tema nastavite čitati.


Prvo trebam napomenuti kako nisam neka šopingholičarka, zapravo nisam uopće šopingholičarka. Kupujem kada mi nešto stvarno treba i kada mi je to nužno. Ne vidim poantu u lutanju shopping centrom ili gradom čisto zato jer imam vremena, a ako mi se nešto sviđa prvo ću to tri dana ići ocjenjivati, gledati  i isprobavati u dućanu prije nego kupim.

Uglavnom, malo sam skrenula s teme. Izabrala sam 6 stvari koje se nalaze na mojoj wish listi, 3 iz kategorije odjeće i dodataka te 3 iz kategorije beauty and makeup. Pa krenimo.

Prva stvar koju želim je nekakva topla i mekana kapa s pufnicom da me grije kada zapuše bura ili kada dođem doma na snijeg. Još nisam odabrala boju, ali one u H&M-u su mi super.
 


Drugi na listi je crni klasični dugi kaput. Ovo dugo kod mene podrazumijeva veličinu do koljena, nikako do poda. Smatram kako se žena ne može pohvaliti da ima stilski identitet dok nema crni klasični kaput u ormaru. Našla sam neke koji mi se sviđaju, ali ni jedan me nije oduševio. Slike možete vidjeti niže.

               



Treća stvar na listi spada u dodatke. Ja sam do prije 2-3 godine bila veliki fan naušnica na kuglice, uglavnom svih koje nisu viseće. Već si duže vrijeme nisam priuštila neke nove u svojoj kolekciji tako da bi bilo vrijeme da se pozabavim time. Sviđaju mi se one iz H&M-a



Četvrti na mojoj wish listi, s kojim već ulazimo u makeup stvarčice, je ruž. Obožavam muave nijanse i one crvene koje više vuku na neku smećkastu, neutralniju boju. Znam da sam prethodnom rečenicom dosta zakomplicirala pa ću prijeći na stvar. Izabrala sam nijansu za koju sam znala da igram na sigurno, a još nemam takvu u svojoj kolekciji. Radi se o Maybelline matte lipsticku u nijansi Touch of Spice.



Peti na listi je parfem. Nedavno sam okrila La Rive pafeme koji su kopije skupljih parfema i oduševila se koliko stvarno drže ( rezultat špricanja testerom u DM-u). Fenomenalni su. Sviđaju mi se tri mirisa, još nisam odlučila koji najviše. Na slikama možete vidjeti o kojim mirisima se radi.

                     

                          
                     


Zadnja, ali ne manje bitna stvar na mojoj listi su kistovi. Budimo realni, kistova nikad dosta. Moj džep si ne može priuštiti brendirane kistove pa preferiram one s eBay-a. Nisam se ograničila koje kistove najviše trebam pa mislim da ću jednostavno uzeti neki set koji mi bude najviše odgovarao. U nastavku možete vidjeti koji mi se najviše sviđaju. :)

                        

                       


Što se nalazi na vašoj wish listi? 

Do čitanja.  

Patricia

Primjedbe

  1. Cetkica nikad dosta, realno! Uvek ih zelim jos :D I ja zelim jedan dobar kaput :) <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.