Preskoči na glavni sadržaj

Maybelline Colossal Volume Express Smokey Eyes maskara- RECENZIJA


U ne tako davnom #NEW IN postu najavila sam novitete u svojoj makeup kolekciji i obećala sam vam da će idućih nekoliko postova biti isključivo o dekorativnoj kozmetici. Danas vam donosim prvi od tih postova. Radi se o recenziji Volum' Express The Colossal Smoky Eyes maskari. Ako vas zanimaju moji dojmovi nastavite čitati.



 Što kaže Maybelline?
Raskošan volumen, veći i do 9x. Kolagenska formula obogaćena je intenzivnim mat crnim pigmentima za maksimalan “smokey eyes„ efekt.





Kao što sam već navela u #NEW IN postu, ova maskara se sasvim nenadano našla kod mene. Da nisam dobila popust vjerojatno je ne bih nikad kupila. Često mijenjam maskare koje koristim jer nikad nisam zadovoljna s efektom koji dobijem pa sam na taj način došla i do Miss Manga koju sam imala prije ove Maybellinove. Uglavnom, da ne duljim, prelazim na recenziju.


 Za početak, pakiranje. Kada je vidite, znate da se radi o Maybellinu. Razvili su pakiranje po kojem su prepoznatljivi. Šareno i veselo da te razveseli svaki put kada nanosiš maskaru. Ambalaža je kvalitetna i čvrsta. Jako dobro štiti proizvod od vanjskih utjecaja, ali možda bih zamjerila to što nije zaštićena od otvaranja u trgovini, ali sve u svemu dobro. Kada obilazim drogerije i gledam one djevojke koje otvaraju prvu maskaru na polici ne bi li vidjele četkicu ili teksturu, poželim da imamo pakiranja kakva pokazuju američke blogerice na Youtube-u. Kod njih sve to dolazi fino zapakirano u dodatnu plastiku tako da nitko ne može ništa otvoriti prije nego plati proizvod.

Na slici niže možete vidjeti na što sam mislila kad sam rekla  ˝dodatna plastika˝.


                                               

Četkica koja dolazi u ovoj maskari nekima može biti super dobra, a nekim može predstavljati problem jer prilikom nanošenja maskare, ako ste neoprezni,  može doći do preslikavanja na kapak. Ali i to se da riješiti.Što se teksture tiče, ona je kremasta, nema grudica i kada je prvi puta otvorite i stavite na trepavice činit će vam se dosta mokra, a nakon 2-3 tjedna tekućina će djelomično ishlapiti i bit će taman. Na slikama kasnije vidjet ćete kako moje trepavice izgledaju prije nanošenja maskare i kako to izgleda kad nanesem jedan, odnosno dva sloja. Kada sam radila slike koristila sam maskaru već 3 tjedna. 

BEZ MASKARE

1. SLOJ

2. SLOJ



Mogu reći kako je maskara dugotrajna na trepavicama i ne trusi se kao što se to zna desiti kod nekih jeftinijih maskara. Kod mene dugotrajno podrazumijeva najmanje 8 sati i taj test je izdržala i više nego dobro. Jako sam zadovoljna ovom maskarom i mislim da će ući u TOP 5 maskara na mojoj listi. 
Ovu maskaru možete naći po cijeni od 70-ak kuna u dm-u, Műlleru, Kozmu i Bipi, a cijena  varira od drogerije do drogerije i uz to često ih se može naći na nekom popustu.   





Do čitanja.

Patricia

 Koristite li Maybellineove maskare? Koja je vaša Broj 1 maskara?

Primjedbe

  1. Obozavam Maybelline maskare, odlcine su mi! :) Efekat je i vise nego dobar za moj ukus! :) <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.