Preskoči na glavni sadržaj

Garnier Pure Active BB krema- RECENZIJA

U zadnje vrijeme izlaze nove tonirane kreme i ja, umjesto da se uputim u smjeru noviteta, odletim lagano u prošlost. Osobno, mislim da je faza BB krema prošla i da su, uz sve one BB, CC, DD i ostale tonirane kreme, puderi ipak moj prvi izbor za podlogu.  Međutim, jedan slučajni odlazak DM naveo me je da ponovno dam priliku Garnierovovoj BB kremi. Ako želite saznati da li me oduševila ili razočarala, nastavite čitati.


Kao što sam navela, već sam koristila Garnierovu BB kremu i nisam je ponovno kupila iz čisto jednostavnog razloga, a taj je da je trebalo potrošiti sve ostale podloge koje sam imala na zalihi u to vrijeme. Sad kada razmišljam o toj kremi, ne mogu reći da me oduševila tada, ali služila je svojoj svrsi. Ovaj primjerak koji imam sad, doduše ima neke razlike pa imam malo veća očekivanja ovaj put.


Dakle, ovo je za mene nova verzija, napravljena u liniji Pure Active, namijenjena mladima, sa problematičnom kožom sklonom aknama i prištićima.
Garnier na pakiranju navodi kako se radi o 5-u-1 kremi koja kombiniranjem ekstrakta eukaliptusa, 2% salicilne kiseline i mineralnih pigmenta, a zadaća joj je da hidratizira, ujednačava ten, matira i prekriva sve otale nepravilnosti na koži. Krema je dermatološki testirana, bez parabena i ne komedogena. 


E sad, moje mišljenje!
Krema dolazi u pakiranju u obliku tube koje sadrži 50 ml proizvoda koji morate potrošiti u roku 12 mjeseci. Krema sama po sebi je dosta gusta i ne treba je puno istiskati jer će vam najčešće ostati višak na ruci. Ima dosta intenzivan miris po svježim krastavcima i taj miris se dosta dugo zadržava na koži, što meni pomalo smeta zbog intenziteta. Kada kremu nanesete na lice, vidjet ćete da je njezina prekrivna moć i više nego dobra. Oduševila me pigmentacija jer ne moram nužno posezati za kamuflažnom kremom da popravim sve nepravilnosti. Isto tako, oduševio me i finish koji ostavlja ova krema. Napisala sam prije, Garnier je obećao mat finish, ali ja sam svejedno bila dosta skeptična. Krema će prvih 5 minuta imati sjajan, kremasti finish. Nakon što prođe tih 5 minuta imat ćete dojam kao da nemate ništa na licu i izgledat će potpuno prirodno. Moram priznati kako sam bila vrlo pozitivno iznenađena nakon prvog nanošenja. Jedina zamjerka koju imam na ovu kremu je nijansa. Krema dolazi u dvije nijanse, Light i Medium, ali meni je i ova Light pomalo tamna. Nijanse su obje napravljene za žuti, topli pod ton, ali imaju tu neku smeđu notu koja neće baš svima odgovarati. Što se tiče nanošenja, ja sam navikla nanositi je prstima i tako mi je najlakše.


Kremu možete kupiti u dm-u, Bipi po cijeni od 39,90 te u Műlleru  po cijeni od 45,90 kn.( Nisam provjerila Kozmo!)


Da zaključim. Radi se o odličnoj kremi, ako vam odgovara. Uštedjet će vam vrijeme nanošenja jer ju lako možete utapkati prstima što je ogromni plus i uz to nećete morati odmah proći po njoj matirajućim puderom. Ako vam uz to odgovara i nijansa onda ste zaista sretnica.

Čitamo se uskoro.
XO XO, Patricia

Koristite li i vi tonirane kreme? Koje je vaše mišljenje o ovoj BB kremi?

Primjedbe

  1. Imam Garnier BB kremu. Ali malo drukciju nego tu na slici. Ja sam svoju kupila u 2 mj ove godine u dm-u za 60 ili 70 kn..
    I dobra je.
    Kad nju potrosim- prelazim na druge BB kreme.

    OdgovoriIzbriši
  2. Garnier BB kreme odlično rade svoj posao, ali neće se brzo ponoviti u mojoj kolekciji. Na listi za isprobavanje nakon ove nalazi LRP Effaclar Duo + Unifiant tonirana krema

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.