Preskoči na glavni sadržaj

Catrice kamuflaža- RECENZIJA

Odlučila sam posljednju ovogodišnju recenziju posvetiti proizvodu kojeg smatram najboljim prijateljem u svojoj kolekciji. Taj proizvod me spasio u mnogo situacija, a radi se o Catrice kamuflažnoj kremi. Vjerojatno ste već pročitale masu recenzija o njoj, ali ja sam je morala staviti na svoj blog. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati.



Što kaže Catrice?
Pravi must-have za besprijekoran ten. Kamuflažna krema s dugotrajnom teksturom savršeno se uklapa s kožom za nevidljive korekcije. Pouzdano prekriva nepravilnosti kože, pigmentacijske mrlje i crvene vene. Učinkovita kamuflažna krema pruža visoko prekrivanje i može stajati na mjestu u kombinaciji s puderom za vodootporan efekt.



Oni koji još nisu isprobali Catrice kamuflažnu kremu ( ako još uopće ima takvih :D) rekli bi da je to možda prenapuhano, ali odmah ću vam reći da nije. Kada sam prvi put kupovala kamuflažnu kremu mislila sam da se radi o još jednom korektoru, u nešto drugačijem pakiranju. Prvo korištenje nije bilo najsretnije jer nisam znala kako je nanjeti. Kist, prsti, spužvica?! Brzo sam se odlučila na kist jer je to bilo najlakše, ali je ispalo i najgore. Naime, radi se o strukturi koja je vrlo tvrda i kompaktna i kist ju neće baš dobro izblendati. Iduća opcija bili su prsti, a oni su bili pun pogodak. Zašto?! Krema je odlično reagirala na toplinu prstiju i počela se topiti, što je automatski značilo lakše nanošenje i bolje blendanje na koži.
Što se tiče pigmentacije, ona me oduševila još više. Budimo realni, sve mi imamo tu želju da nam lice izgleda savršeno, bez crvenila, crvenih vena, podočnjaka i ostalih nepravilnosti na koži. Ova krema radi baš to, prekriva svaku nepravilnost i uz malo blendanja, vaše lice izgledati će perfektno.


Problem može nastati nakon korištenja. Ova krema nevjerojatno isušuje kožu. Zbog toga je vrlo bitno da izbjegavate područja koja su vam prirodno suha i sklona listanju, ja zaobilazim i područje oko očiju jer kamuflažu smatram previše suhom za to područje.
Ukoliko mislite koristiti kamuflažnu kremu samo za pojedina područja vrlo je bitno reći da bi prije svakog nanošenja kamuflaže bilo potrebno nanjeti neku hidratantnu kremu. Uz to vrlo je bitno voditi jako dobru brigu o svojoj koži lica jer će vam krema u vrlo kratkom vremenu napraviti kaos na licu.


Što se tiče pakiranja, krema dolazi u mini, crnoj plastičnoj teglici sa 3 grama proizvoda. Zvuči vrlo malo, isto kao i rok od 6 mjeseci da ju potrošite, ali trajat će vam puno duže od tih 6 mjeseci. Catrice kamuflažnu kremu možete kupiti u dm-u, Bipi, Mȕlleru i Kozmu po cijeni od 24,90. Uz to bitno je napomenuti kako kamuflaža dolazi u tri nijanse 010 Ivory, 020 Soft Beige i 030 Rosy Beige.
Kada sve zbroji, mislim da ovaj proizvod ipak ima više pozitivnih strana. Prekrivna moć i dugotrajnost njegovi su najveći aduti, a o cijeni da i ne govorim. Potrebno je samo biti vrlo oprezan s nanošenjem i to je to.

Čitamo se uskoro.
XO XO, Patricia


Da li koristite Catrice kamuflažu? Koji je vaš "najbolji prijatelj" u kolekciji?

Primjedbe

  1. Evo, ja je nisam jos probala. Ne stigne doci na red haha
    Ali nastojat cu je jednon prilikom kupiti i probati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican korektor i jos bolja recenzija 😉

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.