Preskoči na glavni sadržaj

Essence All about matt! fiksirajući puder


Teško je naći puder u kamenu koji će se savršeno slagati s tekućim puderom. Danas postoji mnoštvo brendova različitih cjenovnih rangova između kojih možemo birati, ali svejedno tražimo kvalitetu koja neće toliko udariti na naš džep. Zbog toga vam danas donosim recenziju meni najdražeg pudera u kamenu, Essence All about matt fiksirajućeg pudera.


Kada je prije 2-3 godine ( više ne znam točno ) Essence lansirao transparentni puder u kamenu, to je predstavljalo opću sreću za sve one koji su prije toga bili ljubitelji za isto tako transparentni puder, ali u prahu. Radi se o, kako samo ime kaže, transparentnom, odnosno prozirnom puderu. Namijenjen je fiksiranju tekućeg pudera, BB/CC kreme i korektora, a prednost je u praktičnosti pakiranja u odnosu na ono u prahu.


Dakle, radi se o bijelom ( transparetnom) puderu koji dolazi u plastičnom pakiranju od 8 grama. Pakiranje  je potrebno potrošiti u 24 mjeseca od otvaranja, a s obzirom na njegovu popularnost i dostupnost mislim da to nije problem.


Kada je riječ o transparentnom puderu, znate da se radi o puderu koji ne bi trebao utjecati na nijansu tekućeg pudera koji fiksirate, već je on ″ proziran″ i njegova jedina zadaća je matirati pojedina mjesta na licu. Što se tiče ovog pudera, moram reći da nije tako. Puder najčešće posvijetli nijansu tekuće podloge koju stavljate i izbljeđuje vaše lice. Ovo je zapravo moja jedina zamjerka na ovaj puder jer ga preko ljeta, kad uhvatim malo boje, uopće ne mogu koristiti.


S druge strane gledano, radi se o genijalnom puderu koji odlično radi svoj primarni posao i genijalnoj cijeni koja ga čini dostupnim svakom džepu. Stoga neću puno duljiti s ovom recenzijom jer ste ih valjda pročitale milion, a ovo je samo moje gledanje pudera.

Čitamo se iduće srijede.

 XO XO, Patricia

Koji je vaš najdraži puder u kamenu?

Primjedbe

  1. Ovo je moj omiljeni puder u kamenu i stalno ga iznova kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi je ovo 4. ili 5. pakiranje, tako da je potpuno jasno koliko ga obožavam ;)

      Izbriši
  2. kad potrošim puder koji trenutno koristim-mislim da ću ga kupiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično radi svoj posao i vrlo je pristupačan cijenom. Preporučujem ga :)

      Izbriši
    2. Prvom prilikom cu ga probati!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.