Preskoči na glavni sadržaj

NEW IN 3- 2. dio


Pozdrav djevojke. Ne tako davno, kad družile smo se u NEW IN postu obećala sam vam da će vas u skorije vrijeme dočekati još jedan post s novitetima. Pa eto, došao je taj dan. U ovom članku ću vam navesti sve novitete koje sam dobila na poklon u zadnja 2-3 mjeseca. Krenimo!


Prvo ću krenuti sa ruževima. Dobila sam dva Essencova Shine&Sheer ruža u nijansama 07 Sparkling miracle i 10 Glamour queen. Obje nijanse su dosta onako sjajne i pune šljokica što mi nije sjelo na prvu, ali ipak daju nekakav pigment usnama i lijepo izgledaju. Nijansa 07 je više muave- roza, a nijansa 10 je više crveno smeđa. Možete ih kupiti u svim drogerijma koje drže Essence stalak po cijeni od 16,90 kn.


Duga stvar koju sam dobila je Essence olovka u nijansi 15 Honey Berry. Radi se o tipičnoj berry, tamnoj nijansi. Nemam ništa posebno za reći o njoj već da je odlična i da ju možete kupiti po cijeni od 8,90 kn.


Još jedan ruž koji sam dobila je Wet'n'wild iz linije Silk Finish Lipstick u nijansi Blind date. Lijepa, tamna, berry njansa koja dosta traje na usnama. Moram priznati da je ovo prvi Wet'n'wild ruž u mojoj kolekciji i da mi se za sad dosta sviđa. Možete ga kupiti u DM-u ili Accessoires dućanima po cijeni od 14,90 kn.



Posljednja stvar koju sam dobila, a smjestila bih je u dekorativu je Women's secret toaletna vodica pod nazivom Eau my Secret. Radi se o blagom, pomalo orjentalnom mirisu koji dosta dugo zadržava na koži. Miris mi se baš sviđa i mislim da ću ga najviše nositi upravo u ovom zimskom, hladnijem razdoblju. Posebno mi se sviđa pakiranje koje podsjeća na Chloe parfem. Možete ga kupiti u DM-u po cijeni od 159,90 ili Műlleru po cijeni od 195 kn.



Nakon dekorative, spomenut ću jednu stvar koju sam dobila na poklon jer sam bila lijena i  previše zaboravljiva da bih si ju sama kupila. Radi se o ESI Aloe vera gelu koji ima vrlo široku primjenu. Može se koristi nakon sunčanja za  ublažavanje opeklina, nakon brijanja i za osjetljivu kožu. Detaljnije o njemu moći ćete čitati u recenziji koju uskoro pripremam. Možete ga kupiti u ljekarnama po cijeni od 42 kn za 100 ml i 62 kn za 200 ml pakiranje.


Iduća stvar koju sam dobila je ogrlica iz H&M-a. Zlatna ogrlica sam malo bogatijim privjeskom. Vrlo decentna ogrlica koju možete nositi svaki dan i kombinirati uz razne outfite. Ne znam što bih više rekla o njoj osim da sa je ja dobila iz Praga tako da ne znam da li je dostupna i kod nas. Koštala je 70 kn.


I posljednja stvar koju ću spomenuti u ovom postu je mala crvena torbica. Vrlo elegantna, lijepa boja i taman velika za izlaske. Dugo sam željela crvenu torbicu, a kad sam dobila ovu bila sam očarana. Dobila sam je iz Poreča, a cijena joj je bila 100 kn.


Eto, to bi bilo sve od mene za danas. Nadam se da ste uživale čitajući ovaj post isto koliko i ja pisajući.

Čitamo se iduće srijede. 

XO XO, Patricia



Primjedbe

  1. torbica mi na slici vuče na rozu boju,ali je predivna.
    gledala sam wet n wild ruževe ali mi se nijedan nije svidio, radila sam swatch u bipi(i tamo imaju stalak, ne znam jel su prije imali) i previše sličnih ruževa već imam i ne stignem ih sve ni koristiti.
    al morat ću si kupiti makar jedan,da imam od njih nešto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wet'n'wild tek od nedavno ima stalak u Bipi. Ova nijansa od wet'n'wilda me oduševila baš zato jer nisam imala ni jednu takvu u svojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat cu kupiti koji njihov ruz. Nemam nista od njih.
      Shame on me 🙈🙉🙊

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.