Preskoči na glavni sadržaj

Makeup Revolution ICONIC paleta za konturiranje- Golden Hot

Prije 3 tjedna dobila sam mail sa Pink Pande sa mogućnošću besplatne poštarine i odlučila sam iskoristiti tu povlasticu. U moru proizvoda koje bih naručila sa Pink Pande, odlučila sam se za Makeup Revolution paletu za konturiranje u nijansi Golden Hot. Ako vas zanimaju moj prvi dojmovi, nastavite čitati.



Moram priznati da je ovo prva paleta za konturiranje u mojoj kolekciji i jedva sam čekala da dođe. Radi se o paleti koja sadrži bronzer, highlighter i rumenilo. Nijanse su dobro pigmentirane i vrlo lako se blendaju. Jedina zamjerka koju imam je to što se lagano truse, ali i to se da prožvakati. Kada gledamo nijanse pojedinačno moram priznati da me bronzer nijansa malo razočarala u smislu da je previše narančasta i ima šljokica u finišu. Po meni, šljokice se ne bi smjele nalaziti u bronzer nijansi, a mislim da će se i kolegice blogerice sa mnom složiti. Highlighter nijansa je super. Ima odličan sedefasti finiš i lijepo se stapa s BB kremom koju stavim u podlozi. Nijansa rumenila je ono što me oduševilo u ovoj paleti. Lijepa, diskretna rozo- breskvasta nijansa koja je taman dovoljna da ne izgledam ispijeno kada stavim podlogu.


Da se vratimo na paletu generalno. Nijanse su dosta trajne na licu, nisam imala problema s njima i nisam trebala ništa nadograđivati. Najdulje je trajalo rumenilo i bronzer, a highlighter se pomalo stopio s BB kremom kada mi se T-zona počela mastiti. Moram napomenuti kako sam cijeli makeup nosila na dnevnoj bazi, a to kod mene znači da sam vani od 8 ujutro do 4-5 popodne. Dakle, 8- 9 sati je za odličnu ocjenu :D


Kada gledamo ambalažu, onda je standardna za MUR proizvode. Čvrsta, crna plastika koju je, moram priznati, dosta teško otvoriti tako da se ne morate bojati da će se nešto desiti ako paletu stavite u torbicu za svaki slučaj. Na pakiranju se nalaze i podaci o sastojcima koje možete naći na slici niže.


Kao što sam već napomenula, ovu paletu naručila sam sa Pink Pande, a možete je kupiti po cijeni od 45,90.

Iz znatiželje, krenula sam u smjeru koji vjerojatno ne bih iskušavala prije godinu dana. Ova paleta me privukla na prvu i bez obzira na neke zamjerke koje imam ( jer sam cijepidlaka) preporučila bih vam je, ako ste početnice na tom području isto kao i ja. 

Čitamo se iduće srijede.
                       
XO XO, Patricia


Koje proizvode vi koristite za konturiranje?

Primjedbe

  1. Paleta je divna i ba mi se svida.
    Ja koristim Catrice stick za konturiranje. Pocetnica sam i nekako mi je lakše konturirati sa kremastim proizvodima.
    Koje kistove koristis za konturiranje? Mogla bi neki post o kistovima? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je zaista divna. Još nisam posegnula za kremastim proizvodima za konturiranje, ali na listi za shopping mi se nalazi wet'n'wild stick za konturiranje. Svakako ću u obzir uzeti i Catrice :)
      Koristila sam kistove sa eBay-ja koje sam navela u NEW IN članku. Uskoro će recenzija o njima ;)

      Izbriši
  2. Nije me nesto privukla ova paleta :/ Ja trenutno koristim Loreal bronzing duo i Golden Rose senku #209 za konture. Totalno je ista kao bronzer iz Nyxovog countour and highlight dua :) Nanosim ih Aurinom cetkom za bronzer a blendam sa Ecotools cetkom :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

La Roche- Posay TESTERI I PRVI DOJMOVI

Pozdrav djevojke. Prije dva- tri mjeseca nletila sam na La Roche- Posay stranicu i vidjela kako postoji mogućnost da stvorim svoj osobni profil na njihovoj stranici koji mi omogućuje da dobivam testere novih proizvoda i savjete za njegu kože. I tako sam ja otvorila profil i ispunila kratku anketu prema kojoj će samo proizvodi koji bi mogli odgovarati mojoj koži biti poslani na testiranje. Prije nekoliko dana došao je prvi paketić testera koje sam isprobala. Ako vas zanima što se u njemu našlo i koji su prvi dojmovi o proizvodima, nastavite čitati.

ESI Aloe vera gel

Briga o koži trebala bi biti veća od svih ostalih. Koža je organ koji pokriva naše tijelo i uvijek je prva na udaru vanjskih utjecaja. Hladnoća, vjetar, opekline od sunca samo su neki od učinaka koji loše djeluju na našu kožu. 

BIOBAZA Blagi gel za umivanje- RECENZIJA

Svi znamo koliko je važno održavati kožu čistom. Utjecaj okoline, užurbanog načina života i hormonalne promjene znaju dovesti do velikih problema na koži, a da bi to spriječili ili barem ublažili bitno je održavati svakodnevnu rutinu čišćenja i hranjenja kože. Ja vam danas donosim recenziju gela za umivanje koji me jako dojmio i odlučila sam to podijeliti s vama.